فراخوان بخش غیر رقابتی فستیوال موسیقی 1400 ناب شو بر مبنای بخشنامه آکادمی با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و پشتیبانی از کارهای خلاقانه هنرمندان و گروههای موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

گروه ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه ای از یکم دیماه تا پانزدم دیماه امسال فرصت دارند برمبنای شرایط فستیوال در سایت به آدرس www.mynab.ir ثبت نام نمایند

هیأت انتخاب آثار با انتشار این فراخوان از کلیه‌ی گروه ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصه‌ی اجرای صحنه ای دعوت می کند در صورت تمایل با مطالعه‌ی دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

فستیوال موسیقی 1400 ناب شو در دیماه ۱۴۰۰ تحت نظارت انجمن موسیقی آکادمی ناب در بخش های رقابتی و غیررقابتی برگزار می گردد و اهداء جوایز ، معرفی و تجلیل از متصدیان فستیوال و تجلیل از بزرگان موسیقی کشور از جمله برنامه های انجمن موسیقی آکادمی ناب می باشد.

در بخشهای موسیقی سنتی حفظ بودن قطعات الزامی است. در بخش موسیقی کلاسیک، حفظ بودنِ قطعات بر ای نوازندگان سازهای پیانو و گیتار الزامی است و برای نوازندگان سایر سازها نیز اجرای کنسرتوها از حفظ دارای امتیاز محسوب خواهد بود. همچنین، در این بخش، در مرحلۀ مقدماتی و نیز در مرحلۀ نهایی، برای قطعاتی که نیاز به همراهیِ پیانو دارد، تعیینِ نوازندۀ همراهی کنند ه برعهدۀ متقاضیان است.

 

تذکر: داوطلبان محترم لازم است قطعات را صرفاً برای ارسال به همین فستیوال اجرا و ضبط کنند و نمونه آثاری که از پیش ضبط و یا در قالب کنسرت اجرا شده باشد قابل بررسی نخواهد بود.

همچنین، مسئولیت کنترلِ صحتِ ضبط و قابل پخش بودن فایل ارسالی، در قالب فُرمتهای

ذکر شده در فراخوان، با متقاضیان است و در صورت خوانده نشدن آثار ارسالی توسط دستگاههای معمول و رایانه، آثار مذکور مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

 

توجه: در نمونه اثر ضبط شده و فایل ارسالی شرکت کنندگان مجاز به صحبت کردن نیستند. در صورت لزوم، هر گونه توضیح توسط داوطلبان باید صرفاً به صورت مکتوب در بخش توضیحات در سامانۀ تایپ و ارسال شود.

 

نکات مهم فستیوال موسیقی 1400 ناب شو

  • مهلت پذیرش آثار در مرحلۀ مقدماتی حداکثر تا تاریخ 15 دیماه 1400 است .
  • مرحلۀ نهایی به صورت مجازی دراسفند 1400 برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق و جداول تفکیکی برگزاری مرحلۀ نهایی متعاقباً اعلام خواهد

شد. هر گونه تغییر احتمالی در زمان و نحوۀ برگزاری مسابقه از طریق سایت رسمی آکادمی ناب اطلاع رسانی خواهد شد .

  • اگر تعداد متقاضیان در هر بخش یا گروه سنی به حد نصاب لازم نرسد آن بخش یا گروه سنی به صورت رقابتی برگزار نخواهد شد. درصورتی که کیفیت آثار ارسالی در چنین مواردی مورد تأیید هیئت محترم داوران باشد، از این افراد برای اجرا در بخش جنبی )غیررقابتی( دعوت به عمل خواهد آمد .
  • هرگونه اخبار و اطلاع رسانی تکمیلی در خصوص فستیوال از طریق پایگاه رسمی آکادمی موسیقی ناب به نشانی www.mynab.ir و نیز صفحۀ رسمی آکادمی ناب در اینستاگرام @Academy.nab اعلام خواهد شد.

همچنین، اخبار و اطلاعات جشنواره در کانال تلگرامی آکادمی به نشانی @Academy.nab نیز منعکس خواهد شد. مسئولیت پیگیری اخبار و اطلاعات مندرج در این پایگاهها برعهدۀ متقاضیان است .

 

نحوۀ ثبت نام و ارسال آثار فستیوال موسیقی 1400 ناب شو

 برای ثبت نام درفستیوال موسیقی 1400 ناب شو  باید ابتدا با مراجعه به سامانۀ  www.mynab.ir یک حساب کاربری ایجاد کنید و کلیۀ اطلاعات عمومی خواسته شده را ثبت کنید. همچنین نسبت به بارگذاری عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی و شناسنامه در سامانه اقدام فرمائید )برای افراد زیر 16 سال ارائۀ تصویر شناسنامه کافی است. افرادی که در سامانۀ مای ناب حساب کاربری دارند نیازی به

ایجاد حساب دیگری ندارند. پس از ثبت نام اولیه، در بخش پیشخوان، وارد قسمت بخش مسابقه شده

ثبت نام فرمائید. پذیرش آثار در سامانه از 1 دیماه  تا 15 دیماه 1400 فعال خواهد بود