داستان ما

داستان تلاش و استقامت

فراموشم نشده که سال ۱۳۶۸ به مدت یکسال هر هفته ۱۲۶۲ کیلومتر را با اتوبوسهای درجه ۳ سفر میکردم تا برای یادگیری ساز دومم (آکاردئون) به خدمت استاد خوبم در تبریز برسم. بعدها بخاطر تهدیدهای خانواده مذهبی‌ام، همانجا یک اتاق ۹ متری اجاره کردم و با وجود محدودیت صدا، صاحبخونه حساس، ساز اجاره ای، کمبود فضا، هزینه‌های بالا و درآمد کمم، مصرانه کلاسهایم را شرکت کردم.


یادم نرفته که به علت نبودن نت و کتاب آموزشی اولیه، مجبور بودم همه درسها و صحبتهای استاد را با واکمن روی نوار کاست ضبط کنم تا بعداً بتوانم گوش کرده و تمرین کنم. تحمل سرما و گرما و محدودیتها و سختیهای این یکسال و سالهای بعد از آن، باعث شد تحصیلات آکادمیک خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته موسیقی و روانشناسی تکمیل کنم و سیستم آموزش از راه دور با متد جدید و متفاوت را طراحی و به همه علاقه مندان یادگیری موسیقی تقدیم کنم.


با تشکر مدیر و صاحب امتیاز آکادمی موسیقی ناب: کامران حیدری

تاریخچه آکادی موسیقی ناب

با ما بیشتر آشنا شوید

گروه موزیسین های ناب با هدف ارتقاع سطح علمی هنرجویان و گسترش فرهنگ موسیقی در ایران و جهان در شهریور سال ۱۳۸۵ در قالب یک آموزشگاه نیمه حضوری با عنوان “مجموعه آموزشی دلارام” راه اندازی و با رویکرد آموزش موسیقی از راه دور، شروع به کار نمود و تاکنون با بهره گیری ازمشاوره اساتید و متخصصان حوزه موسیقی و روانشناسی مصرانه و هدفمند به مسیر خود ادامه داده است.

این مجموعه در سال ۱۳۹۱ با هدف انتشار کتابهای آموزش موسیقی دیجیتال و مجموعه قطعات آسان تا پیشرفته، بصورت دانلودی و کاملاً رایگان برای هنرجویان مجموعه آموزشی دلارام، اقدام به راه اندازی وبسایت رسمی خود نمود. در این وبسایت کاربران می‌توانستند نت های موسیقی و کتابهای مورد نظر خود را پیدا کرده و بصورت رایگان یا با هزینه ای بسیار کم آنها را دانلود و پس از تمرین جهت ارایه با مجموعه تماس بگیرند.

همچنین می توانستند در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و ضمن کسب مهارتهای فراوان، مدارک مربوطه را نیز از طریق وبسایت بصورت غیر حضوری دریافت کنند.

در سال ۱۳۹۵ مدرسه آنلاین موسیقی ناب رسماً افتتاح گردید و اکنون با دانش و تجربه ۳۰ ساله‌ی آموزش موسیقی، اقدام به طراحی و اجرای پروژه های آموزشی بدون مرز در سراسر دنیا نموده است که از جمله آنها آموزش موسیقی به همه زبانهای زنده دنیا ست، چرا که: یادگیری حق مسلم همه تشنگان موسیقی در گوشه و کنار جهان است فارغ از نژاد، زبان و ملیت.

مجموعه ناب در سال ۱۳۹۹ با هدف گذاری طولانی مدت در حوزه فعالیتی خود و با رویکرد ایجاد فرصت شغلی برای موزیسین‌های جوان، اقدام به تغییرات بنیادی در وبسایت رسمی خود (مای ناب) نموده و با عنوان آکادمی موسیقی ناب (New Art Business) فعالیتهای جدید خود را در وسعت قاره‌ای شروع نمود و حروف اختصاری NAB بر گرفته از همین موضوع می باشد.

معمولی بودن کافی نیست، ناب بودن را در آکادمی ناب تجربه کنید !

پس از گذشت ۳۰ سال آموزش موسیقی و کسب تجارب ارزشمند در این زمینه و کشف نیازهای اصلی اساتید، هنرجویان و علاقه‌مندان موسیقی، بر آن شدیم تا وبسایت مای ناب را متناسب با نیاز روز هنرمندان آپدیت  کنیم تا علاقه‌مندان به آموزش و یادگیری سازهای مختلف بتوانند کاملاً سریع و آسان و ارزان به منابع مورد نیاز خود  دسترسی پیدا کنند.

آموزش محدودیت سنی نمیشاسه

شعاری که نتایج بزرگی خلق کرد

وبسایت مای ناب با هدف آموزش تصویری موسیقی (بصورت کاملاً علمی و آکادمیک) و به ویژه آموزش موسیقی مبتنی بر روانشناسی بنا نهاده شده است. در علم روانشناسی ثابت شده است، فراگیری موسیقی از سنین پایین برای رشد هماهنگ ذهن و جسم، جزئی از ملزومات بشر بشمار می رود، پس بر آن شدیم تا در جهت رشد و شکوفایی آیندگان موسیقی ایران و جهان، گامی اساسی برداریم.


در طول سالهای گذشته در کنار هنرجویان کودک و نوجوان، بزرگسالان خانم و آقا و خانواده‌های هنرجویان، از خدمات و آموزشهای مای ناب استقبال فراوانی نمودند و موفقیتهای بسیاری را نصیب خود کردند که این امر باعث شد، باور محدودیت سنی را از ذهن خود برداریم و فقط به چگونگی انجام آن فکر کنیم نه به چرایی آن.


استقبال کم نظیر علاقه‌مندان موسیقی از محتوای آموزشی و دانلودی سایت مای ناب، ما را بر آن داشت تا ارائه نتهای موسیقی رایگان، ایجاد صفحات آموزشی تخصصی و آپلود منابع و دوره‌های آموزشی رایگان را جزئی از رسالت خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوششی فرو گذار نبوده و نخواهیم بود. با احترام به اساتید بزرگوارم! به عنوان یک معلم موسیقی، وقتی شاگردانم هنگام نوازندگی بر روی سن، خوشحال و هیجان زده می‌شوند و شادی و نشاط درونی در چشمهایشان حلقه میزند، با تمام وجود و با تک تک سلولهایم خوشحال شده و ذوق می‌کنم و بی اختیار اشک شوق میریزم.

هدف مای ناب، تربیت نوازندگان و خوانندگان حرفه ای با اخلاق هنری است.


از دیگر اهداف مای ناب تنظیم و ارائه نت‌های انگیزشی، نت برگها و تالیف و ارایه کتابهای آموزشی و منابع درست برای یادگیری موسیقی، تدوین دوره‌های آموزش موسیقی در سطوح مختلف بر حسب نیاز هنرجویان، پشتیبانی هنرآموزان در طول دوره‌های آموزشی و حتی پس از اتمام دوره، معرفی جدیدترین‌های موسیقی، معرفی سبکهای مختلف نوازندگی و خوانندگی برای انتخاب درست، مشاوره‌های تخصصی انتخاب سبک، انتخاب ساز و انتخاب مدرس مبتنی بر روانشناسی است تا همه علاقه مندان به نوازندگی و خوانندگی بتوانند لذت واقعی اجرای موسیقی را تجربه کنند.

رضایت کاربران از خدمات سایت ضامن اعتبار ماست

قلب تپنده هر کسب و کاری، رضایت مشتریانش است !

طی گذشت سالیان متمادی مشتریان و کاربران سایت به طرق مختلف رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند که به روحیه سختکوشی پرسنل مای ناب کمک فراوانی کرده است. از جمله این موارد می‌توان مواردی را برشمرد:


۱. حضور ثابت بسیاری از هنرجویان در کلاسهای آموزش آنلاین مجموعه آکادمی ناب به مدت ۶ الی ۷ سال متوالی
۲. خرید و استفاده از دوره‌های آفلاین مجموعه به دفعات زیاد
3. سفارش دوره‌های جدید و متنوع از طرف کاربران
۴. خرید نت، پارتیتور و پلی‌بک‌های موجود در سایت به طور مستمر از سوی کاربران ثابت سایت
۵. سفارش محصولات جدید از سوی کاربران ثابت و غیر ثابت سایت
۶. حضور چشمگیر کاربران سایت در نظرسنجی‌ها، تالار گفتگو و همه پرسی‌هایی که بطور هدفمند برگزار می‌گردد.
۷. حضور کاربران سایت در سمینارها، جشنواره‌ها و مسابقاتی که همه ساله توسط تیم اجرایی آکادمی ناب تحت عنوان فستیوال سراسری ناب شو برگزار می‌گردد.
۸. ثبت نام و رزرو کلاسها و دوره‌های آموزشی پیش از برگزاری.

چرا مای ناب ؟

چرا مشتریان به ما اعتماد می کنند ؟

حتماً از خودتان می پرسید که من چرا باید از خدمات آموزشی و منابع دانلودی مای ناب استفاده کنم؟


در جواب به این سوالتون، پیشنهاد میکنیم :

۱. یک تحقیق و مقایسه کلی با سایتهای مشابه ایرانی و خارجی از نظر دسترسی آسان به محتواها، قیمت مناسب، اعتبارسنجی، کیفیت و میزان کاربردی بودن مطالب و منابع، شرایط عضویت، نحوه استفاده از اشتراک‌های مدت‌دار، میزان امنیت اطلاعاتتان در سایت و … داشته باشید.
۲. بخش نظرات کاربران سایت را مطالعه کرده و برای انتخاب از نظران کاربران پیشین سایت بهره‌گیری کنید.
۳. از محتواها، دوره‌ها و کلاسهای رایگان موجود در سایت استفاده کنید تا یک دید کلی از مای ناب بدست آورید.
۴. در مورد مای ناب به رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی سر بزنید و سپس تصمیم بگیرید.
۵. از مشاوران آنلاین سایت آکادمی ناب جهت تکمیل اطلاعات خود بهره ببرید سپس انتخاب کنید.
۶. یک ویژگی مهم در مورد نتهای موسیقایی موجود در سایت این است که شما می‌توانید نت ها را به همراه فایل صوتی رایگان با کیفیت بالا و در صورت مشتاق بودن فایل تصویری آموزش همان نت را فقط با یک کلیک دانلود کرده و از شرکت در کلاسهای آموزش طولانی و صرف هزینه‌های فراوان بی نیاز شوید.

حق مسلم هر هنرمند داشتن یک زندگی خوب با درآمد عالی از طریق هنرش می باشد.


در این راستا هنرآموزان را در کنار آموزش موسیقی به طرح‌ها و کانالهای درآمدی معرفی و حتی برای راه اندازی بیزینس‌های کوچکشان تا رسیدن به درآمد از موسیقی همراهی و حمایتشان می‌کنیم. نمونه این اقدامات راه اندازی استودیو آهنگسازی و ضبط موسیقی، برگزاری کنسرتها، اجراهای سازمانی، راه‌اندازی وبسایتهای فروش نت، وی اس تی (vst)، ست‌های مختلف، پلی بک و غیره می باشد.


مای ناب بیشتر مصمم است که با ارائه نت‌ها و خدمات رایگان به هنرمندان واجد شرایط در کل دنیا کمک کند. ما قصد داریم تنظیمات، پارتیتور و پلی‌بک‌های رایگان بیشتری نیز اضافه کنیم زیرا احساس می‌کنیم رابطه با خدا هدف واقعی زندگی است.


گروه آموزشی آکادمی ناب با گرد هم آمدن جمعی از علاقمندان جوان، با انگیزه و تحصیل کرده در رشته‌های موسیقی و روانشناسی و حوزه آموزش و یادگیری با رویکردی کاملاً حرفه‌ای و تخصصی به منظور خلق ارزش‌ها و خدمات نوین در حوزه آموزش و یادگیری موسیقی با رویکرد روانشناسی بصورت ۱۰۰% آنلاین شکل گرفته است.

ما نت‌ها را می‌نویسیم تا شما بتوانید بنوازید

بهترین‌ها را برای شما آماده کردیم

کارنامه مای ناب:
۳۰ سال آموزش و بیش از ۲۰ سال ارائه منابع و خدمات آموزشی به علاقه مندان موسیقی.

انتشار ۴۰ هزار نسخه از کتابهای آموزشی، تنظیم و انتشار بیش از یک میلیون نت برای سازهای مختلف و تربیت و معرفی بیش از ۱۰۰ هزار نوازنده و خواننده و آهنگساز به جامعه هنری.

اجرای صدها همایش، مستر کلاس، رسیتال و فستیوال موسیقی در سطوح مختلف در وسعت کشوری و ارائه خدمات اجرایی برای سازمانها و مراکز دولتی و خصوصی و… از جمله افتتخارات مای ناب در طول فعالیت خود بوده است.

مستندات:
تصاویر و کلیپ مربوط به “فستیوال ۱۴۰۰ ناب شو” موجود است.

نسخه pdf کتابهای مذکور آماده بارگزاری در سایت است.

khtb_slfj_mqdmty
amwzsh_byst_qTh_khlsykh_bry_pynw
amwzsh_akhrdywn
amwzsh_akhdmykh_pynw
amwzsh_25_qTh_khlsykh_bry_pynw

تعدادی از کلیپ های معرفی هنرجویان آکادمی ناب موجود است.

هدف مای ناب دسترسی آسانتر به نت‌های موسیقی و منابع آموزشی می‌باشد.

ضمن تشکر از تیم متخصص و سختکوش خود و مشتریان متعهدمان، رسالت هنری خود را ادامه خواهیم داد و در عین حال به اهداف و ریشه‌های کسب وکارمان وفادار مانده‌ایم. مای ناب هر روز نت‌ها و تنظیمات جدیدی را اضافه می‌کند. طبق آمار کاربران سایت، میلیون ها نوازنده به محبوب ترین و سخت‌ترین آهنگ‌های جهان دسترسی فوری دارند.

بیش از از ۵ میلیون کاربر و موزیسین، مای ناب را به عنوان قابل اعتمادترین منبع نت و آموزشهای موسیقی برای دانلود و تحقیق انتخاب می‌کنند. چه یک حرفه‌ای با تجربه باشید یا یک مبتدی در موسیقی، ما انواع مختلفی از دسترسی‌های فوری و آسان را به شما می‌دهیم تا متناسب با نیاز خود، بتوانید منابع را دانلود کنید. پیدا کردن نت قطعات مورد نظر (از آثار کلاسیک گرفته تا جدیدترین آثار)، به لطف کتابخانه غنی مای ناب، فوق العاده آسان است.

تنظیمات یا قطعات خود را به راحتی می‌توانید از طریق جستجوی سایت پیدا کنید. ما برای هر آهنگ در آرشیو قطعات، سطح‌بندی مختلف، گامهای گوناگون، ترانسپوزهای بیشتر، فایل صوتی و فایل آموزش تصویری آن قطعه را نیز ارائه می‌کنیم که اینکار، انتخاب قطعات متناسب با نیازهای شما را آسانتر می‌کند. همچنین می‌توانید قطعات را اول گوش کنید در صورت رضایت ظرف چند ثانیه دانلود کنید و شروع کنید به اجرا کنید و یک حس خوب را به خود و اطرافیانتون هدیه کنید.

همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات شایسته کابران مای ناب هست.

چه یک نوازنده با تجربه باشید یا یک مبتدی که تازه شروع کرده‌اید، امیدوارم از بازدید خود لذت ببرید و گاهاً به سایت خود سر بزنید!