شرایط تولید آثار توسط آهنگسازان سراسر کشور (سبک آزاد)

لطفا ابتدا شرایط عمومی شرکت در فستیوال را مطالعه کنید

1. این بخش شامل همه تولیدات موسیقایی در قالب و فرم و شکل های مختلف از جمله پاپ، کلاسیک، محلی و سایر سبکها می باشد.

2.آهنگسازی در پنج گروه الف)موسیقی سنتی ایران  ب)موسیقی کلاسیک ج)موسیقی پاپ د)موسیقی تلفیقی ه)پروژه پایان نامه دانشجویان موسیقی و با شرط اینکه قطعات ارسالی نباید از قبل، به صورت کنسرت اجرا و یا به صورت آلبوم منتشر شده باشد پذیرفته می شود.

3.بر اساس آیین نامه فستیوال ناب شو الزامی است آثار ارسالی در شاخه موسیقی کلاسیک  یا صرفا ” برای پیانو نوشته و تنظیم شده باشد و یا برای گروه آوازی یا سازی یا حداکثر 10 نفر نوازنده و خواننده، تنظیم شده باشد. آثار ارسالی باید شامل پارتیتور کامل اثر و نمونه صوتی با کیفیت مطلوب و شامل یک قطعه با فرم آزاد از 5 تا 10 دقیقه باشد.

5. در بخش ویژه آهنگسازی موسیقی ایرانی با رویکرد به “دهه فجر 1400″ به قبول آثار می پردازد، در این بخش نیز الزامی است آثار ارسالی برای گروه های سازی ( ترجیحا سازهای موسیقی ایرانی” یا آوازی با حداکثر 10 نفر نوازنده و خواننده، نوشته و تنظیم شده باشد. آثار ارسالی باید شامل پارتیتور کامل اثر و نمونه صوتی با کیفیت مطلوب باشد. در این بخش محدودیتی در خصوص مدت زمان اثر وجود ندارد همچنین علاوه بر اهدای جوایز به آثار برگزیده اول تا سوم در این بخش، دفتر انجمن موسیقی ناب نسبت به خرید و اجرای اثر برگزیده حائز رتبه نخست اقدام خواهد کرد.

6. در بخش پایان نامه:  فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی می توانند پایان نامه های خود را برای شرکت در این بخش ارسال نمایند. در این بخش محدودیتی در خصوص مدت زمان اثر و یا تعداد افراد ارکستر وجود ندارد همچنین پایان نامه های برگزیده جشنواره های گذشته، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

7. هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را منطبق با شرایط و موضوع آزاد، پس از ضبط تصویری، به دبیرخانه فستیوال ارسال نمایند.(تصویر همزمان از پروژه در حال اجرا و صاحب اثر و بنر فستیوال ناب شو الزامیست)

8. از هر هنرمند فقط یک اثر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت پس در انتخاب آثار خود دقت نمایید.

9. آثار میبایست در قالب فایل تصویری با کیفیت فول اچ دی 1080 فرمت mp4 یا mpg به صورت کلیپ تصویری ارائه شوند.

10. شرکت کنندگان می بایست بنر فستیوال را پرینت گرفته و در جای مناسبی از تصویر قرار دهند ( زیر نویس یا واتر مارک پذیرفته نخواهد شد)

11. تاریخ تولید آثار می بایست سال 1400 بوده و صرفا برای ارسال به فستیوال 1400 ناب شو باشد. بر اساس فراخوان نخستین  فستیوال موسیقی ناب شو، قطعات و آثار ارائه شده به دبیرخانه این فستیوال باید مربوط به آذر تا دیماه سال 1400 و به بعد باشد و همچنین این آثار نباید در هیچ کنسرتی اجرا و یا به صورت آلبوم منتشر شده باشد.

12. دبیرخانه فستیوال، در این بخش صرفا پذیرای آثار ضبط شده تصویری با کیفیت استاندارد می باشد لذا از ارسال آثار صوتی و تصویری بی کیفیت خودداری گردد.

13. ضبط آثار به صورت استودیویی یا تدوین شده در این بخش، مورد پذیرش دبیرخانه فستیوال نخواهد بود.

14.متقاضیان می بایست متن شعر، ترانه ، نت ، پارتیتور و یا کلیه فرم های پیوست را در قالب فایل PDF یا Word به همراه فایل تصویری از طریق سایت “مای ناب” به آدرس www.mynab.ir بارگذاری و یا بطور مستقیم در تلگرام به دبیرخانه فستیوال ارسال نمایند.

15. دبیرخانه فستیوال ارسال کننده اثر را صاحب اثر تلقی می کند. بنابراین در صورت اثبات خلاف این موضوع، اثر مورد نظر در هر مرحله ای که باشد از رقابت حذف گردیده و مسئولیت حقوقی آن نیز با ارسال کننده خواهد بود.

16. برگزیدگان این بخش، پس از مرحله ی بازبینی، در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی و آمادگی اجرایی صاحب اثر ،برای اجرای زنده آثار خود با گروههای ساز یا آواز و داوری آثار دعوت خواهند شد.