شرایط گروههای سازی و آوازی :

لطفا ابتدا شرایط عمومی شرکت در فستیوال را مطالعه نمایید

این بخش شامل همه اجراها در قالب و فرم گروهای سازی و آوازی در سبکهای پاپ، کلاسیک، سنتی، تلفیقی و سایر سبکها می باشد.

بخش موسیقی سنتی ایرانی:

  1. تعداد اعضای گروه نباید کمتر از 3 نفر و بیشتر از 12 نفر باشد
  2. سازها باید ایرانی باشد
  3. اجرای قطعات جدید، حائز امتیاز ویژه خواهد بود
  4. قطعات ارائه شده در این بخش می تواند سازی یا آوازی باشد
  5. در بخش ویژه موسیقی ایرانی با رویکرد به “دهه فجر 1400″ به قبول آثار می پردازد، در این بخش نیز الزامی است آثار ارسالی برای گروه های سازی ( ترجیحا سازهای موسیقی ایرانی” یا آوازی با حداکثر 10 نفر نوازنده و خواننده، نوشته و تنظیم شده باشد).
  6. آثار ارسالی باید شامل پارتیتور کامل اثر و نمونه صوتی با کیفیت مطلوب باشد
  7. در این بخش محدودیتی در خصوص مدت زمان اثر وجود ندارد
  8. علاوه بر اهدای جوایز به آثار برگزیده اول تا سوم در این بخش، دفتر انجمن موسیقی ناب نسبت به اجرای صحنه ای و سازمانی اثر برگزیده حائز رتبه نخست اقدام خواهد کرد.

بخش موسیقی کلاسیک :

  1. تعداد اعضای گروه نباید کمتر از 3 نفر و در بخش آواز جمعی تعداد اعضای گروه نباید بیش از 20 نفر باشد.
  2. کلیه آثار ارسالی باید همراه با مشخصات کامل از طریق فرم ثبت نام در فستیوال ( قابل دریافت از پایگاه اطلاع رسانی فستیوال به نشانی ( www.mynab.ir ) به  دبیرخانه فستیوال ارسال شود.
  3. چنانچه گروه از نوازندگان غیر ایرانی برخوردار باشد، تعداد ایشان نمی تواند از یک سوم کل اعضای گروه بیشتر باشد.

بخش موسیقی پاپ :

  1. تعداد اعضای گروه نباید کمتر از 3 نفر و در بخش آواز جمعی تعداد اعضای گروه نباید بیش از 15 نفر باشد.
  2. اشعار انتخابی در تهران باید فارسی و در نواحی مختلف ، باید به زبان محلی باشد و آثار رسیده از کشورهای دیگر باید به زبان فارسی یا زبان رسمی آن کشور باشد
  3. دبیرخانه فستیوال از پذیرش آثار با محتوا و اشعار خارج از شئونات اسلامی و غیر اخلاقی و حاوی موارد توهین آمیز به شخصیتهای حقیقی و حقوقی و سیاسی و زبان و ملیت و ادیان مختلف معذور است
  4. ارسال آثار با محتوای موسیقی رپ در چهارچوب تعیین شده و رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران مانعی ندارد

نکات مهم و الزامات :

  1. نمونه اجرای صوتی- تصویری با کیفیت مطلوب ( حاوی قطعاتی که قرار است در جشنواره اجرا شود به مدت زمان حداکثر 20 دقیقه ) به دبیرخانه فستیوال ارسال شود.
  2. بیوگرافی هنری سرپرست و اعضاء گروه ، تایپ شده به دبیرخانه فستیوال ارسال شود.
  3. متن اشعار به صورت تایپ شده به دبیرخانه فستیوال ارسال شود.
  4. گروه های متقاضی باید مشخصات دقیق تمام آثار مورد نظر خود را در بخش توضیحات مربوطه در فرم ثبت نام درج نمایند،
  5. مدت زمان نمونه صوتی- تصویری، حداکثر 20 دقیقه باشد
  6. لازم به ذکر است در نخستین فستیوال 1400 ناب شو گروه هایی که در جشنواره های دیگر شرکت میکنند نمی توانند در بخش رقابتی شرکت کنند.
  7. هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را منطبق با شرایط و موضوع آزاد، پس از ضبط تصویری، به دبیرخانه فستیوال ارسال نمایند.(تصویر همزمان از کلیه اعضای گروه و بنر فستیوال ناب شو الزامیست)
  8. از هر گروه فقط یک اثر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت و اعضای یک گروه نمیتوانند در گروه دیگر با اجرای دیگری شرکت کنند. پس در انتخاب آثار و اعضای گروه خود دقت نمایید.
  9. آثار میبایست در قالب فایل تصویری با کیفیت فول اچ دی 1080 فرمت mp4 یا mpg به صورت کلیپ تصویری ارائه شوند.
  10. شرکت کنندگان می بایست بنر فستیوال را پرینت گرفته و در جای مناسبی از تصویر قرار دهند ( زیر نویس یا واتر مارک پذیرفته نخواهد شد)
  11. تاریخ اجرا می بایست سال1400 بوده و صرفا برای ارسال به فستیوال 1400 ناب شو ضبط شده باشد. بر اساس فراخوان نخستین  فستیوال موسیقی ناب شو، قطعات و آثار ارائه شده به دبیرخانه این فستیوال باید مربوط به آذر تا دیماه سال 1400 و به بعد باشد.
  12. دبیرخانه فستیوال، در این بخش صرفا پذیرای آثار ضبط شده تصویری با کیفیت استاندارد می باشد لذا از ارسال آثار صوتی و تصویری بی کیفیت خودداری گردد.
  13. ضبط آثار به صورت استودیویی یا تدوین شده در این بخش، مورد پذیرش دبیرخانه فستیوال نخواهد بود.
  14. متقاضیان می بایست متن شعر، ترانه ، نت ، پارتیتور و یا کلیه فرم های پیوست را در قالب فایل PDF یا Word به همراه فایل تصویری از طریق سایت “مای ناب” به آدرس www.mynab.ir بارگذاری و یا به دبیرخانه فستیوال ،ارسال نمایند.
  15. دبیرخانه فستیوال ارسال کننده اثر را صاحب اثر تلقی می کند. بنابراین در صورت اثبات خلاف این موضوع، اثر مورد نظر در هر مرحله ای که باشد از رقابت حذف گردیده و مسئولیت حقوقی آن نیز با ارسال کننده خواهد بود.
  16. برگزیدگان این بخش، پس از مرحله ی بازبینی، در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی و آمادگی اجرایی صاحب اثر ،برای اجرای زنده آثار خود و داوری آثار دعوت خواهند شد.
  17. مهلت ارسال آثار تا پانزدهم دیماه 1400 در نظر گرفته شده است